  • Data: 2009-07-16 20:53:14
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Lip, 21:34, "kiki" <c...@v...ts> wrote:
    > http://porady.pc-net.pl/test_img/4447.JPGhttp://pora
    dy.pc-net.pl/test_img/4448.JPGhttp://porady.pc-net.p
    l/test_img/4449.JPG

    > to jest tylko mur oporowy, jeden z wielu

    Uo rany boskie.. Za takie cos to ja tez bym ich z budowy pogonil :)
    Ocieplilem sam cala piwnice i podstawa jezeli chodzi o siatke to
    najpierw klej na styro, potem wtopic do 1/2 - 2/3 glebokosci, jak
    "fachowiec" robi inaczej to naprawde jest czysty debil :)

    BTW. Zdjecie 4449 z niesciagnietym kodem kreskowym na tych czystych
    rekawicach trzymajacych mlotek wymiata ;-)

    BTW2. Od trzech dni u mnie robia tynki wewnetrzne - na kazdym narozu
    elegancki mocny metalowy katownik, zabezpieczenia okien, drzwi i
    innych elementow - szok. Robili dwa tygodnie wczesniej u sasiada to po
    wyjsciu bylo czysciej niz przed - nie zostawili ani jednego
    smiecia :-) Zadowolony jestem jak cholera -> narazie maja ~700m2
    szprycu + pokoj i lazienke kompletnie skonczona -> na lacie 2,5m
    przylozonej w dowolnym miejscu nie ma ani mm luzu -> normalnie moznaby
    az zrobic test z kartka papieru :-))

    BTW3. U sasiada robili dzisiaj z ~100m2 wylewek (byli z 3h),
    wyznaczenie poziomu we wszystkich pomieszczeniach niwelatorem
    laserowym, dylatacje od wszystkich stalych elementow, miksokrecik,
    beton zbrojony wloknami, zacieraczka mechaniczna, poprostu lux.
    Powierzchnie sa mega idealne -> lustra.

    BTW4. BTW2 i BTW3 napisalem, zeby udodownic, ze fachowcy naprawde
    istnieja, bo czytajacy Kikiego juz pewnie dawno w to zwatpili ;-)
    Tylko ze na tynkarzy trzeba sie zapisac conajmniej pol roku wczesniej,
    a na wylewkarzy 2, a nie tak z ogloszenia brac byle partaczy jak
    Kiki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.