    From: "rrr." <d...@w...or>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UCIEKLI tynkarze
    Date: Fri, 17 Jul 2009 00:33:47 +0200

    Użytkownik Adam Szendzielorz napisał:

    > BTW2. Od trzech dni u mnie robia tynki wewnetrzne - na kazdym narozu
    > elegancki mocny metalowy katownik, zabezpieczenia okien, drzwi i
    > innych elementow - szok. Robili dwa tygodnie wczesniej u sasiada to po
    > wyjsciu bylo czysciej niz przed - nie zostawili ani jednego
    > smiecia :-) Zadowolony jestem jak cholera -> narazie maja ~700m2
    > szprycu + pokoj i lazienke kompletnie skonczona -> na lacie 2,5m
    > przylozonej w dowolnym miejscu nie ma ani mm luzu -> normalnie moznaby
    > az zrobic test z kartka papieru :-))

    E tam, nie masz się czym chwalić :) Moja lepsza połowa prawie zakochała
    się w tynkarzach, nie dość, że przyszli tydzień wcześniej, o 6 rano już
    byli przebrani w białe kombinezony gotowi do pracy, kończyli 19, to co
    trzeba było to pooklejali, i hicior - umyli później ramy okienne. Ale to
    takie typy, że jak pierwszego dnia przyszedłem pogadać z właścicielem
    firmy i brygadzistą to w tym czasie reszta ekipy już zagruntowała 2
    pokoje :) Ale mimo, że tak zapieniczali to narożniki musiały się
    przykleić, grunt musiał wyschnąć zanim zaczęli tynkowanie. Ale tak to
    mieli obcykane, że wszystko się robiło w odpowiednim czasie, a nie było
    niepotrzebnych przestojów.

    tak, że są fahoffcy i fachowcy

    z tym miłym akcentem
    pozdrawiam
    rafał

    PS.Przy rozliczeniu wyszło, że płacę za 30m2 mniej tynków, niż wyliczała
    mi to inna droższa ekipa.