    From: Arek <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UCIEKLI tynkarze
    Date: Thu, 16 Jul 2009 20:50:02 -0700 (PDT)

    > Widzisz na tych zdjęciach, że siatka zasłaniała mur tak ? Widzisz to? Taki
    > jest tego skutek, że moja żona sama odrywa to płatami.
    > Czasem trzeba wcześniej zagruntować gruntem penetrującym.

    Może powiedz żonie, żeby już sobie darowała chodzenie na siłownię ;-)
    Skąd Ty Kiki bierzesz tych ludzi do roboty, chociaż to nie tylko Ty
    tak trafiasz. Poprawiam teraz drenaż u klienta, firma która robiła
    drenaż - wykopała ziemię, włożyła rurę owiniętą membraną dachową
    zamiast geowłókniny, zasypała żwirem, potem ścianę bez zaizolowania (a
    są gołe cegły) przykryła folią kubełkową wypuszczoną nad grunt i w ten
    sposób dopiero zapewnili że woda może lać się aż do piwnicy. Na
    60metrach drenażu, ani jednej studzienki, a zakrętów jest 9.
    Właściciel firmy stwierdził, że z tą membraną to go oszukano w
    hurtowni, a resztę to on zawsze tak robi ;-) Też poszli bez zapłaty.