  • Data: 2009-07-18 22:46:51
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:h3temk$9i0$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > Albo zaczeli sie spieszyc, tylko nie mam pojecia czytajac ten watek gdzie
    > tu ma byc szybciej i latwiej?

    Cały problem w tym, że robili mi naprawę szczytów i naprawę styropianu od
    góry przy murłatach, przy rynnach itd. Nie interesowało mnie jak wtapiają
    siatkę pod podbitką, bo to tylko pod podbitką i słońce nie świeci, tynku nie
    bedzie, a klej ma tylko zabezpieczać przed utlenianiem. No i szli kolejno
    nie klejąc siatki tylko naprawiali górę i wklejali 2-3cm w okna żeby ramy
    okien przykryć, tynkowali na żółto i tak zostawało to białe dookoła okien.
    Zresztą nie kazałem im tego robić od razu, bo sie bałem, że klej nie złapie
    i bedą wklejać te narożniki za szybko.
    I oblecieli dom dookoła i już sobie odpuściłem. Jedni kończyli okna a inni
    wzięli się za murki oporowe. I tak po 4 dniach patrzę jak wklejają na
    murkach ide pod garaż a ty pęka hehe.

    No idiotami sie okazali. Ich praca to elewacje i podbitki. Okazuje się, że
    nie potrafią siatki kleić. To dosłownie 4 dni.
    Wielu powie, że nic sie nie stało prawda?
    Tylko za rok odleci tynk +/- 1cm na każdym wypukłym narożniku okien. Innych
    nie wklejali tylko okna i drzwi.