  • Data: 2009-07-19 08:06:47
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: TomekW <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Tak sobie czytam i czytam i jak widzę obrazek typowy bo u mnie na budowie
    też każdy majsterek swoje filozofie opowiadał.

    > tej Hameryce siatki stosowali to Ty zapewne boso za orkiestra latales.
    > Jakos tak sie sklada, ze wiekszosc tych nowosci z tej wrednej Hameryki
    > pochodzi a nasi panowie profesorowie najwyzej przepisuja czesto blednie
    > tlumaczone rozwiazania i jak napisalem, malo ktory z nich kielnie w rece
    > trzymal, no moze z malymi wyjatkami co sie zdarzalo przy wmurowywaniu
    > jakiegos kamienia wegielnego.
    Ot właśnie. Majsterek wie lepiej bo to on kielnię trzyma i ON wie lepiej.
    Nie będzie go jakiś uczony pouczał, który w życiu niczego na budowie nie
    zrobił.

    > Wybacz ale nie moge Ci nadal asystowac i sie tlumaczyc.
    > Innymi slowy strony doszly do daleko idacego porozumienia przy czym kazda
    > z nich pozostaje przy swoich tezach.
    Majsterek ma swoją tezę, bo on zdobył wykształcenie na budowie.

    W temacie klejenia na placki czy właśnie wtapiania siatki: wystarczy
    przeczytać instrukcję producenta i ją zastosować. Nie rozumiem po co się bez
    sensu spierasz.
    Jak znajdziesz taki system którego producent uznaje sposób wtapiania siatki
    taki jaki preferujesz to proszę bardzo tak rób.
    Jak robisz systemem którego producent wyraźnie nakazuje sposób wtapiania
    siatki na klej to tak powinieneś robić. Jak robisz inaczej to jesteś paproch
    i oszust.
    Generalnie sprawa powinna być jasna i klarowna: majsterek zgadza się robić
    jakimś tam materiałem to zgadza się że będzie robił nim zgodnie z instrukcją
    producenta. Przecież to takie proste!

    Z pewnością fakt, że każdy producent ZABRANIA przykładania siatki i paprania
    jej klejem też Ci do myślenia nie da?