eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieUE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D › Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
  • Data: 2023-04-10 14:53:22
    Temat: Re: UE chce zakazać stosowania i sprzedaży czynników innych niż R290 x-D
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/04/2023 13:59, Budzik wrote:
    > No ok, przyjmuje twoje twierdzenie i poprosze o przykładową ofertę.
    > Chetnie bym zamontował pompę ciepła ale 50tysi na dzis wydac nie chce.
    > Ale 15 z montazem juz bym mogł.

    Bożydar nareszcie mógł chwilę odpocząć. Po całym miesiącu trolowania po
    lewackich forach, od czego mózg już mu się gotował, nareszcie wpadła
    kaska. Co prawda mniej niż planował, ale Eugeniusz mówił że cośtam kurs
    spada i że balie. Bożydar nie do końca wiedział o jakie balie chodzi, bo
    w sumie od dawna planował najpierw prysznic montować. No tak, domek na
    warszawskim przedmieściu trzeba w końcu wykończyć i te 4tys będzie jak
    znalazł na piec. Szybko skoczył na rynek do Grójca, bo tam najbliżej od
    budowy, ale nic nie maja, więc trudno: trzeba jescze raz ten lewacki
    internet odpalić. Tylko żeby na żadną pompę ciepła nie wejść, to dopiero
    byłby wstyd, prawie centrum Warszawy i jakieś ekogówna w ogródku, wstyd.
    Ma być porządny piec. Tak swoją drogą, nadziwić się nie mógł, że te
    lewaki kupuja pompy ciepła po 20tyś jak tu można od ręki kupić piec
    gazowy za 4 tysie o tej samej mocy. Co za banda debili!

    Kilka klików, zniżka z Albicli i dwa dni później piecyk na miescu, w
    dodaku nikt nie pytał o jakieś papierki z eurokołchozu. Zamontowali ze
    szwagrem, szwagier ma doświadczenie w zaślepianiu ERG, więc i jakieś
    rurki odpowietrzajace zatkał profesjonalnie, podpieli wodę, prąd i odpalili.

    I nie działa!

    I wiecie co? Okazało się, że te tępe lewaki nie wynaleźli jeszcze gazu
    bezprzewodowego!

    > Jak kupie PC za 4-5 to sie zmieszcze. A tyle kosztuje kocioł gazowy
    > który przez 10 lat bedzie spełniał swoje zadanie.

    Może u ciebie już wynaleźli.

    U mnie, w starej technologii na rurkach, zaśpiewali 15 tyś koledze,
    przed pisflacją, za podpięcie. Był szczęśliwy, bo tak tanio wyszarpał.