    From: M <M...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: UE zadba o wasze przyszłe domy
    Date: Fri, 29 Apr 2011 18:34:15 +0200

    W dniu 2011-04-29 09:33, BartekK pisze:

    > Czemu nie wprowadzić od razu przepisu nakazującego noszenie czapki zimą?
    > Urzędowo, jak światła przez całą dobę? Przecież w czapce ciepło, zdrowo,
    > nie emitujesz zbędnego ciepła do atmosfery przez głowę... same plusy.
    > Najwyżej powstanie jakieś zomo co będzie goniło niepokornych
    > nieekologicznych bez czapki?

    Śmiej się, ale jak Turcja robiła z siebie republikę (tzn. zrywała z
    islamską przeszłością) to m.in. zakazano nosić turbany. Zamiast turbanów
    były kapelusze (największa ujma dla Turka, bo nie może podczas modlitwy
    dotykać czołem do ziemi).

    Do dzisiaj tego, który kazał Turkom to robić prawie że czci się w
    Turcji. Co więcej nie nazywa się go prawdziwym imieniem tylko tytułuje
    ojcem wszystkich Turków. :-)

    A wracając do domów, to gdyby domy były samowystarczalne to by nam
    ruskie mogły nagwizdać. Zakręcają rurkę z gazem i zamiast rozruchów
    ulicznych "bo zimno" masz niezależność domów. Nie wiem, czy da się to
    zrobić przepisami - jednak czekam na twoją propozycję, jak byś
    uniezależnił budownictwo mieszkaniowe od energii?

    M.