  • Data: 2015-05-13 18:46:59
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 13 May 2015 14:45:15 +0200, Ergie

    > Powtarzasz [...]

    Pytam. I nie chodziło mi o piony, lecz szczelność takiej ściany.

    > Prawie nikt tego nie liczy - łącznie z projektantami :-)
    > Współczesne domy mają zapotrzebowanie na ciepło
    > w największe mrozy na poziomie 4 - 8 kW.
    > Więc zwykle każdy kocioł jest zbyt mocny.

    Jest SKAM z palnikiem na zamówienie - moc nominalna 7kW.

    > Porotherm czy silka to IMO wybór między dżumą a cholerą :-)
    > W pierwszym wieszanie to loteria, a w drugim murowanie to mordęga. W obu
    > robienie bruzd pod kable czy rury jest daleki od przyjemnego.

    Jest Silka E, która rozwiązuje problem upierdliwego bruzdowania.
    Tylko trzeba przed murami mieć projekt elektryczny.

    > Zdecydowanie lepiej dać twardy BK.
    > Mam z silki dwie wewnętrzne ściany nośne - nigdy więcej
    > nie chcę tego widzieć na oczy :-)

    Ludzie budują i sobie chwalą ten materiał i parametry.
    Poczytam jednak więcej z naciskiem na BK. Tnx.

    --
    Pozdor Myjk