  • Data: 2015-05-14 09:38:54
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:55536351$0$8371$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Czym różnią się bloczki komórkowe "no name" od tych robionych przez Ytong?

    Dokładnością wykonania - jak kupisz byle co to masz loterię i wszystkie
    zalety szybkiego murowania na klej szlag trafia.

    > Czy w ogóle istnieje jakiś "no name"? 30 lat temu przecież też to
    > produkowano więc Ytong raczej nie jest jedynym producentem.

    Jest wielu producentów Najpopularniejsi w całym kraju to Ytong i Solbet, ale
    lokalnie są też mniejsi i równie dobrzy. Im cięższa odmiana (większa
    wytrzymałość ale mniejsza izolacyjność) tym łatwiej o producenta. Dlatego
    jak ktoś stawia ściany 2W to łatwo może znaleźć lokalnego producenta
    bloczków z BK, ale przy ścianach jednowarstwowych nie wiem, jak teraz ale
    gdy ja isę budowałem dostępnych było tylko trzech Ytong, Solbet i jeszcze
    jeden (nie pamiętam).

    Pozdrawiam
    Ergie