  • Data: 2015-05-14 09:33:07
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dolniak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > No name -to po prostu gazobeton.Ytong byl pierwszym producentem,który
    > tenże
    > gazobeton zacząl obrabiać bardzo precyzyjnie i wycinal uchwyty.

    Jedno to obróbka, ale podstawowa różnica pomiędzy współczesnym betonem
    komórkowym (nieważne czy Solbet, Ytong, HH czy inny) a dawnym gazobetonem to
    materiał z którego powstaje. W BK nie ma żadnych popiołów! Razem z
    silikatami to dwa najbardziej naturalne materiały.

    A dlaczego nie PC?

    Pozdrawiam
    Ergie