  • Data: 2009-11-28 19:08:38
    Temat: Re: Usuniecie kilku jetek
    Od: Józef Małczyński <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Lis, 20:27, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w
    wiadomościnews:5d3e.0000022f.4b0eaefe@newsgate.onet.
    pl...

    > Pozwol na mala uwage: na litosc Boska, tnij cytaty.:-)

    > A pozniej ich za to zamkneli w rezerwatach. :-DD

    > No trzymam sie tego co wyczytalem analizujac amatorsko, bo specjalista w tej
    > dziedzinie nie jestem. Trudno tu znalezc wieksze bledy, wiec przyjmuje ze
    > tak jest. Czlowiek powinien uczyc sie od madrzejszych w danej dziedzinie a
    > nie odkrywac Ameryke za kazdym razem. :-)
    > Ktos tu przytaczal wyliczenia, zdaje sie wie co pisze i jego wyniki jakby
    > potwierdzaja te teze.

    > Mozna by ew. tym zastapic jetki przy zalozeniu, ze dzialaja na sciskanie.

> [...]

    No , i tenże Majer biedny ma bajer. On, was chłopy, nie tylko nie
    zrozumie, ale i ,być może, nie poczyta.
    Jakieś ogony lisie, rybie czy innych zwierzątek. Krokiew, dla
    przykładu, grubości 8 cm, przycinamy po obu stronach po 3 centymetry,
    a co, jętki jakieś prawa mają. Wkładamy ogon jakiś, dajmy na to
    jaskółczy. Cudnie to wygląda. Dobrze, że majstry sprzed kilkuset lat
    nie mają internetu.