  • Data: 2015-08-15 23:08:45
    Temat: Re: Usuwanie suchych chwastow po randapie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2015 o 22:44 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Dla mnie generalnie EOT - jezeli jestes madrzejszy niz sam producent, to
    > zwyczajnie nie ma o czym gadac :-)
    > pozdr.

    Producent podaje zalecenia do oprysku maszynowego na ściernisku.
    Ja nie ma maszyny do oprysków ani ścierniska. Każdą roślinkę opryskuję z
    osobna z każdej strony ręcznym opryskiwaczem. W takich warunkach randap
    działa - widać to po uschniętych truchłach.
    Czepiłeś się tej wysokości aby wyszło na Twoje.

    Jak mi nie wierzysz to czekaj aż zielsko będzie miało te 5cm. Wiele to nie
    zmienia.

    Ja zwróciłem tylko uwagę, że dużo wygodniej jest na początku wypielić
    kostkę "ręcznie" a następnie pilnować aby zielsko nie wybujało bo w takim
    trybie jest zdecydowanie mniej roboty.

    Jak ktoś mi pisze że po randapie przez 2 lata ma spokój to są dwa wyjścia:
    albo mieszka na pustyni i rośnie jedynie to co podlewa albo pisze aby
    pisać.
    U mnie nowe zielsko w nowych miejscach pojawia się po każdym dłuższym
    okresie opadów - nie ma znaczenia czy w tym miejscu wcześniej pieliłem
    ręcznie, czy chemicznie.

    TG