  • Data: 2022-12-26 20:43:17
    Temat: Re: W Krakowie jest 70 tysięcy pustych mieszkań.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 26 grudnia 2022 o 19:25:51 UTC+1 ddddddddddd napisał(a):
> [...]
    Do trzech lat zacznie umierać początek górki powojennego wyżu demograficznego. Jak
    zacznie umierać górka wyżu demograficznego to cena metra w Krakowie będzie na
    poziomie tysiąca złotych i specjalnie nabywców nie będzie(...)

    będzie znaczyło że prognoza była nietrafiona?
    > jak średnia cena mieszkania w Krakowie będzie 1500 za metr, to uznam że
    > się nie pomyliłeś. Rozumiem, że już zmieniasz deadline na grudzień 2027?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Nie ja wyznaczyłem ścisłą datę zapaści na rynku mieszkaniowym. Przyszłość można
    przepowiadać, patrz Jackowski, i przewidywać, patrz GUS. Jest jeszcze jedno źródło
    informacji. To znajomi , rodzina itp. To ostatnie jest najgorsze bo przede wszystkim
    opiera się na plotkach i powielaniu zachowań inych. Pobieżna analiza danych
    demograficznych skazuje że coś się będzie z mieszkaniami działo i że nie będą drożały
    a bardzo szybko taniały. To co się do tej pory działo nazwałbym robieniem sztucznego
    tłoku. To że metodę na tłok stosują kieszonkowcy nie znaczy że nie ma ona swojego
    odpowiednika wśród ludzi kradnących kwoty większe niż można mieć w kieszeni.
    Stworzenie zapotrzebowania na mieszkania w momencie w którym było wiadomo że jest
    jakaś ich duża liczba niezamieszkałych i że z czasem pustych może tylko przybywac to
    oszustwo. W oszustwie czynnie bierze udział rząd bo dla zysku budżetu nie
    poinformował ludzi co się będzie działo w związku z demografia.