eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieW dalszym ciągu prognozuję wzrost spzredaży pieców i kotłow węglowych › Re: W dalszym ciągu prognozuję wzrost spzredaży pieców i kotłow węglowych
  • Data: 2014-09-13 08:00:29
    Temat: Re: W dalszym ciągu prognozuję wzrost spzredaży pieców i kotłow węglowych
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-12 23:57, Maniek4 pisze:

    > Moze jak wojna jakas to tak.

    Niekoniecznie wojna. Wystarczy, ze Putin zacznie szaleć w okresie
    grzewczym. Raz, ze mogą być przerwy w dostawach gazu, a drugie, że jego
    cena może mocno podskoczyć.

    > Tak. Dla tego napisalem dla mnie.

    > ok
    > Sam paleciak to ponad tysiac zyli. Nie mialbym gdzie tego trzymac
    > prawde mowiac. Z samego garazu chetnie wyprowadzilbym pare rzeczy.

    Moja kotłownia to pomieszczenie prawie 30m2 obok mam jeszcze drugie
    takie pomieszczenie na skład opału, czyli łącznie ok. 60m2
    Jest więc gdzie spokojnie jeździć paleciakiem :)

    > Palac gazem po prostu moge nie wiedziec o czym mowisz. Nie znaczy to,
    > ze krytykuje Twoje rozwiazanie. Kazdy planuje pod siebie. Z drugiej
    > strony moze nie warto bylo montowac kotla na gaz tylko po to zeby
    > grzac H2O latem.

    Warto, bo o połowę taniej niż ekogroszkiem, a poza tym kocioł gazowy
    przydaje się w okresach przejściowych, w których podtrzymanie spalania
    ekogroszkiem bywa droższe od ogrzewania gazem. Ekogroszek wychodzi u
    mnie taniej dopiero w pełni sezonu grzewczego, kiedy kocioł ma grzać, a
    nie tylko trwać w podtrzymaniu.