eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieW dalszym ciągu prognozuję wzrost spzredaży pieców i kotłow węglowych › Re: W dalszym ciągu prognozuję wzrost spzredaży pieców i kotłow węglowych
  • Data: 2014-09-13 13:01:11
    Temat: Re: W dalszym ciągu prognozuję wzrost spzredaży pieców i kotłow węglowych
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-13 08:00, Uzytkownik pisze:

    > Niekoniecznie wojna. Wystarczy, ze Putin zacznie szaleć w okresie
    > grzewczym. Raz, ze mogą być przerwy w dostawach gazu, a drugie, że jego
    > cena może mocno podskoczyć.

    No to wlasnie na te okolicznosc mozna dostawic komin na zewnatrz kiedy
    bedzie taka potrzeba. Narazie cztery lata kamionka zamurowana i laza po
    niej tylko pajaki.
    Oczywiscie, ze gdyby co to mam sie gdzie podlaczyc, ale moim zdaniem
    robienie czegos na wyrost trzeba dobrze przemyslec. Rownie dobrze
    pozniej mozna zaadoptowac cos innego czesto nie wiele wyzszym kosztem.

    Pozdro.. TK