    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 27 May 2014 00:46:41 -0700 (PDT)
    Subject: Re: W sprawie czy budowac dzis dom
    From: k...@g...com

    W dniu wtorek, 27 maja 2014 06:44:27 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > A ładna żona to jaka?
    >
    > Dla jednych blondynka z małym biustem z dla drugich wręcz przeciwnie.
    >

    > A propo kobiet
    >
    > Jestem ciekaw czy żony znaczy się partnerki podzielają
    >
    > zamiłowanie mężów do domów?

    Można napisać inaczej. Jeden lubi ogórki inny ogrodnika córki. Taki co się zarzyna na
    prawie całe dorosłe życie, bierze duży kredyt i kupuje mieszkanie albo buduje dom. I
    to nie dlatego żeby miał taki mus życiowy. A powodem jest pokazanie na wsi z której
    pochodzi że on bogol. To taki co jest specjalistą od ogórków. Niedawno było o
    statystykach. Wyszło że w bogatych Niemczech we własnych nieruchomościach oprócz
    rolnictwa mieszka kilkanaście procent ludzi. W biednej Polsce około pięćdziesięciu
    procent. W którymś państwie ludzie są bogatsi, mądrzejsi i cwańsi. W Niemczech czy w
    Polsce? Które państwa są w takiej sytuacji lepiej zarządzane? Fajnie przerabiać
    sytuację kiedy dla wielu posiadanie nieruchomości jest super luksusem bo można kilka
    razy do roku grilla zrobić na sukces bo można grilla zrobić. Tylko grilla. Dobra
    luksusowe mają to do siebie że jest ich zawsze mniej niż chętnych mogących je kupić.
    Nieruchomości są dobrami luksusowymi ale pod pewnymi warunkami. W Polskiej sytuacji
    ze względu na dużą ilość nieruchomości w rękach indywidualnych użytkowników nie są
    one dobrami luksusowymi. A społeczeństwa w których taki proces zachodzi podlegają
    pauperyzacji.