  • Data: 2010-11-12 18:10:36
    Temat: Re: WZ z podziałem a zmiana granic podziału
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik szary napisał:

    > Dziękuję za uświadomienie mnie. To moje stałe lektury:
    > http://wysylkowa.pl/ks526941.html

    No gratuluję :-)

    > Szacuję, że brakuje mi ~1/3 kwoty na dom ale 16 tyś. to przeciez nie
    > problem.

    No i po co ten sarkazm...?
    Jak masz rzeczywiście za mało, to zwiększ budżet, albo zmniejsz inwestycję.

    Myślę, że jak ktoś dogłębnie zrozumiał o co Ci chodzi i będzie znał
    odpowiedź, to Ci odpowie, ja nie musiałem uiszczać takich kolosalnych
    oplat za odrolnienie, czy... jak to się u nas nazywało - wyłączenie z
    produkcji rolnej :-).

    W każdym razie na każdym etapie wyjdzie coś, czego nie przewidywałeś
    wcześniej i kasa będzie potrzebna.

    Wiem, bo właśnie konczę przechodzenie przez to.
    Budżet zawsze przeszacowuj, żeby nie być rozczarowanym, a terminów nie
    trzymaj sztywno, bo i tak pojadą :-). Wiem coś o tym baaardzo dobrze :-).

    pozdr
    robercik-us