  • Data: 2010-11-12 21:03:18
    Temat: Re: WZ z podziałem a zmiana granic podziału
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    robercik-us wrote:

    > No i po co ten sarkazm...?
    Bo mi odpisałeś z takim samym podejściem/stylu jak urzędniczka - nie moja
    kasa to łatwo coś palnąć. 16 w tą czy w tamtą.
    Odnośnie kasy. Założenie jest takie, że powinno się w miarę udać z tym co
    jest ale znając życie dodałem 1/3. Ale jeżeli będę już na starcie napotykał
    na takie numery to załama. Co by nie było - będę użytkował "rolniczo".
    Z budynku wykreślone co się dało (miało sens), mniejszego nie ma sensu.
    geodeta 4, projekt 2.5, architekt za wszystko 2 (nieźle nie?) a gmina 16!
    a ja jedyny żywiciel.
    pozdrawiam