  • Data: 2010-03-03 01:10:38
    Temat: Re: Warto wchodzia w pompe ciep3a?
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hmk25r$oc5$1@node1.news.atman.pl...

    > A dlaczego miałyby się rozgrzać powyżej temperatury pomieszczenia?

    Niby racja.
    Tak sobie pomyslalem, ze jak zyski maja byc znaczace to pewne stany daja sie
    zauwazyc.
    Pozostaje nam tylko sprecyzowac wielkosc zysku. Co bedziemy uwazac za zysk
    znaczacy a co za maloznaczacy. Oczywiscie lepiej jak bedzie jaki kolwiek niz
    nie mialoby byc go wcale. Czyli jak by nie patrzyl okna od poludnia beda
    lepsze jak od polnocy. Ale uwzglednianie tego w bilansie listopadowo -
    grudniowo -styczniowym z nie wiem jakim namaszczeniem jakos mnie nie
    przekonuje.

    Pozdro.. TK