  • Data: 2009-12-16 09:04:18
    Temat: Re: Warunki zabudowy
    Od: arch <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On

    > musisz isc z oryginalem decyzji o wz do urzedu i tam dostaniesz
    > pieczatke prawomocnosci decyzji, tylko z taka pieczatka mozesz uzyskac
    > na podstawie dec o wz pozwolenie na budowe w starostwie. W starostwie
    > nie wiedza czy np od decyzji nie bylo odwolania do sko , wlasnie dlatego
    > jest ta pieczatka "wobec nie zaskarzenia w czasie ustawowym niniejsza
    > decyzja jest prawomocna od dnia... itp
    > z oryginalem decyzji po pieczatke moze isc ktokolwiek do urzedu miasta,
    > tzn nie musi isc strona postepowania administracyjnego

    ......a jest tak dlatego, że w decyzji o warunkach zabudowy, jak i w
    wielu innych "decyzjach" masz w treści na koncu napisane, że
    przysługuje od niej prawo odwołania do odpowiedniego organu w
    okreslonym terminie. I dopiero po upływie terminu odwoławczego, licząc
    od daty odbioru decyzji przez wszystkie strony, staje się ona
    prawomocna.
    Jesli chodzi o wymagalność przedstawienia decyzji prawomocnej
    (ostatecznej) do wniosku o pozwolenie na budowe to różnie jest w
    róznych starostwach. Jeśli twój projektant mówi, że to będzie
    potrzebne to widocznie w twoim starostwie tego wymagają. Dlatego
    powinieneś udac sie z oryginałem swojej decyzji do urzędu gminy i tam
    dostaniesz pieczątkę, że decyzja stała się ostateczna.

    pozdr