  • Data: 2009-12-16 21:07:46
    Temat: Re: Warunki zabudowy
    Od: Niemand <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:012ef1a3-ab30-4415-85fc-

    > Powiedzmy, że ten który rozpatruje odwołania... W tym wypadku wydający.

    > Tia. A czemu nie na kartce w kratkę ?
    Pytanie brzmialo:
    prosze o podanie starostwa, ktore wydaje pozwolenia na budowe na
    podstawie nieuprawomocnionych decyzji o wz (co bylo wczesniej pisane)
    jezeli nie potraficie podac przykladu, to normalny czlowiek odpisuje:
    sorry wydawalo mi sie, ktos wprowadzil mnie w blad, wzglednie:
    pozajaczkowalo mi sie, slyszalem ze dzwonia ale okazalo sie ze nie tylko
    nie w tym kosciele o ktorym myslalem, ale np w szkole albo w uszach,
    wysyp niepowaznych tekstow i pierdol jaki nastapil w obrebie postu
    pretenduje was Panowie (mozecie sie obrazac badz nie-wasza sprawa) do
    testu konczacego szkole podstwawowa, jest tam test z czytania tekstu ze
    zrozumieniem. Sarkastyczne wstawki o papierze w kratke mozna wymienic
    sobie z uczniami wymienionej wyzej szkoly podstawowej. Nie po to uczylem
    sie tyle lat, projektowalem drugie tyle a obecnie od ilus lat zbieram
    doswiadczenie urzednicze aby w taki smarkaty sposob podchodzono do
    zagadnien, czlowieku jak nie masz niczego madrego do powiedzenia-nie
    pisz, nie po to czasami ja i inni traca swoj cenny czas aby ktos takimi
    postami jak twoj wprowadzal innych w blad.