  • Data: 2016-03-25 20:36:08
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Budyń wrote:

    > znaj proporcje mocium panie - nak generalizując to własciwie mozna napisac ze to
    nieprawda, choc rzeczywiscie jakis pojedyncze zdarzenia były.
    > polacy jakis zydów moze i zabili ale ratowali i ginęli za to milion razy wiecej.

    muzułmanie też ratowali chrześcijan. I to dużo więcej niż zabijali ale
    jakoś nie zauważasz tego

    > Co do ukrainców - to oni napadli i barbarzynsko mordowali ludnosc cywilną, trudno
    do tego porównywac akcje odwetowe.

    nie, to nie były akcje odwetowe.
    PS: skoro lubimy naszych zabijających za Polskę to dlazczego chesz
    ukraińcom odmawiać tego samego prawa?

    > bo chrzescijanin gdy morduje to wie ze robi źle, nie robi tego w imę religii tylko
    wbrew niej. A islamista morduje własnie w imę allacha. Spora różnica.

    ROTFL. To jest tak żałosne, że nawet nie da się skomentować

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?