    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <ndde0j$lp4$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <nddn95$hkt$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <56fae37d$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndetjn$a7g$2@node1.news.atman.pl>
    <56fb774c$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndg5b5$g7q$1@node1.news.atman.pl>
    <56fbbeb5$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndghgl$tof$1@node1.news.atman.pl>
    <56fbcca9$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    Date: Wed, 30 Mar 2016 22:19:23 +0200

    W dniu 2016-03-30 o 16:12, Budyń pisze:

    > niczego nie udowodniłes bo ci wyszło ze ksiezy w pierdlu jest wiecej
    > niz wszystkich więźniow.

    Po pierwsze masz problemy z czytaniem.
    Po drugie to są statystyki podawane przez Watykan.

    > No wez sie zdobądz na odrobinę obiektywizmu i policz to rzetelnie dla polskich
    danych.

    Przecież podałem rzetelne dane dotyczące pedofilii wśród księży KK.
    Jeżeli powołujecie się na problemy homoseksualistów, które nie występują
    w ogóle w Polsce (np. liczba adoptowanych dzieci przez pary gejowskie,
    która wynosi 0), a gdzieś tam w hameryce ponoć coś takiego się wydarzyło
    to mam prawo brać pod uwagę także i problemy KK z całego świata i
    odnieść do ogólnej liczby księży na całym świecie.

    > Ilosc homo do ilosci homo w pierdlu skazanych za pedofilie oraz
    > ilosc ksiezy do ilosci ksiezy skazanych za pedofilie.

    Dokładnie tak liczę. Tyle, że nie wszyscy księża zostali skazani za
    pedofilię, bo kościół ich chroni lub też udało się im uniknąć pierdla.
    Dlatego do obliczenia statystyki wziąłem dane podawane przez Watykan.

    > Aaa no i te 0,76% to ci wyszło uwzgledniając sparaw z szeregu lat do ilosci ksiezy
    z dziś. Tez błąd metodologiczny.

    Nie z szeregu tylko z 10 lat.
    Wyroki za pedofilię to od 3 do 15 lat więzienia. Czyli średnio 9 lat.
    Ci więźniowie, którzy przebywają w więzieniach to jest przegląd tych 9
    lat, bo to są więźniowie aktualnie odbywający karę. Jedni wychodzą, a
    przychodzą kolejni.
    Jak więc widzisz są to porównywalne okresy. Jeżeli bierzesz pod uwagę
    liczbę osadzonych to zawsze aktualna liczba osadzonych to jest to liczba
    osadzonych z okresu 9 lat.
    Choć w internecie znalazłem informację, że średnio wyroki za pedofilię
    to 5 lat i 5 miesięcy.
    Zatem aktualna liczba osadzonych to byłby przegląd tych 5 lat i 5 miesięcy.
    Wobec tego podzielmy liczbę księży przez pół i weźmy przegląd tylko 5 a
    nie 10 lat. To i tak daje nam nieco więcej jak 0,38% pedofilów wśród księży.
    Nadal jest to wskaźnik ponad 2,5 razy większy od liczby pedofilów o
    skłonnościach homoseksualnych. Przy czym za takich homoseksualistów
    także są liczeni i ci osadzeni księża, którzy gwałcili chłopców.
    Jak więc widzisz choćbym nie wiem jak zawyżał liczbę pedofilów wśród
    homoseksualistów i zaniżał liczbę pedofilów wśród księży to i tak
    wychodzi, ze pedofilia wśród księży jest bardziej powszechna niż wśród
    homoseksualistów.

    Ale oczywiście wszystkiemu winne są same dzieci, bo to one szukają
    miłości i wciągają księży w pedofilię.
    https://www.youtube.com/watch?v=ATYf9Pj2l7Q&feature=
    youtu.be

    Polecam też obejrzeć, choć większość katolików jakich znam na hasło
    "Tomasz Lis" wybucha agresją.
    https://www.youtube.com/watch?v=XWhKRQyipSE

    Uważam, że księża nie powinni żyć w celibacie. Powinni mieć normalne
    rodziny, bo tylko dzięki temu będą mogli poznać prawdziwe życie i nie
    będą innych pouczać jak żyć, a sami nie będą molestować dzieci.