  • Data: 2012-08-13 01:34:51
    Temat: Re: Wełna , wełna , wełna ...
    Od: "HANA" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:k02tvv$mor$1@inews.gazeta.pl...

    > Moment moment ...
    >
    > To nie jest wełna robiona dla marketu. To normalna wełna sprzedawana także
    > przez innych sprzedawców ...
    >
    > Skąd wiesz że nie trzyma ? Mam taką wełnę i zrobiła na mnie dobre wrażenie

    zadna szklana nie trzyma parametrow
    bierz rockwoola
    nawet sie nie zastanawiaj
    no chyba ze masz zamiar sprzedac dom za pare lat ;-)
    sa dwie porzadne welny na rynku
    rockwool i parock
    obie skalne
    i w tych da sie mieszkac
    kazda szklana + np. dzeciak z alergia = klopoty
    a i uwazaj na szklane welny w kolorze zielonym
    czy zielono-czarnym
    taki sam szajs jak pink czy inny badziew
    nie pamietam w jakim rejonie sie budujesz
    ale jak cos to odezwij sie na adres ze strony to cos pokombinujemy z
    rockwoolem
    kupuje tego sporo to moze jakos sie dogadamy.

    --
    pozdrawiam
    Andrzej