  • Data: 2014-09-10 08:32:00
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e85c663d-2f43-4b99-97cf-8a09e007c677@go
    oglegroups.com...

    > Nieprawdą jest jakoby rząd, sorki nie z tego cytatu, sprawność kuchenki
    > indukcyjnej wynosiła 100%. Nie jest większa od sprawności kuchenki z
    > płytkami
    > oporowymi.

    Pisałem indukcja kontra gazowa.

    [ciach]

    > Ogólnie zupa pomidorowa nic krócej na indukcji niż na ognisku się nie
    > gotuje.

    Woda gotuje się szybciej więc ryż, makaron, ziemniaki itd ugotują się
    szybciej - wynika to wprost z większej mocy.

    Natomiast czas oszczędzam nie tylko dlatego że krócej muszę czekać, ale że
    mogę pozostawić bez nadzoru bo nastawy są _powtarzalne_. Czyli np. gotując
    ziemniaki rzadziej musze zaglądać czy już się zagotowały i trzeba zmniejszyć
    moc czy jeszcze nie.

    Pozdrawiam
    Ergie