  • Data: 2014-09-10 10:03:00
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 9 września 2014 22:42:26 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Gównem można nazwać jakieś 99,9% sprzedawanych na rynku okapów, bo zupełnie nie
    robią tego, do czego z założenia mają służyć.
    Ja tam zapewne bora bora nie kupię wiec pisz co chcesz. Jednak jako sprzedawca tego
    czegoś powinieneś się trochę inaczej zachowywać. Twoje wypowiedzi na
    pl.misc.budowanie itp. są przecież archiwizowane przez gogle a klienci szukający
    opinii o bora bora czy nakłądkach na schody po przeczytaniu Twoich tekstów raczej do
    zakupu zachęceni nie zostaną.
    Ale w sumie "nie mój cyrk nie moje małpy"