    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wentylacja
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <lupdsq$4ih$1@dont-email.me> <lupeqd$spu$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <3...@g...com>
    <lut20d$phj$1@node1.news.atman.pl> <bgr8gndxqjkk$.dlg@myjk.org>
    <luuiuh$397$1@node2.news.atman.pl> <1x8dxlncp6kzq$.dlg@myjk.org>
    <luun4k$7ls$1@node2.news.atman.pl> <b0ik2am8xkxz$.dlg@myjk.org>
    <luvqkq$da2$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 13 Sep 2014 10:23:34 +0200

    Sat, 13 Sep 2014 00:04:10 +0200, Maniek4

    > Nie widzialem markowych okapow ktore
    > tak by nie dzialaly, ale mniejsza o to.

    Są jakieś niemarkowe okapy? ;) Albo inaczej, ile trzeba wydać na okap żeby
    działał jak należy, tj. cicho i jednocześnie wydajnie? Ja mówię o sporym
    wyspowym okapie FABER, który kosztował AFAIR 2500 zł i nie działa ani cicho
    ani wydajnie... :P

    > Jaki masz problem z tymi garami od pasteryzacji gdyby co,
    > w sensie uzasadnienia zakupu "okapu" za ponad trzydziesci tysi?

    Ustalmy coś (po raz kolejny), bo zaczynasz mi, jak Adaś, wmawiać coś czego
    nie napisałem. Nie usprawiedliwiam zakupu bora-potwora, nie bronię slavo
    itp., bo zgadzam się że ta cena jest z kosmosu w stosunku do możliwości.

    Stwierdzam jedynie, że zwykłe okapy NIE ZADZIAŁAJĄ tak dobrze (wydajnie i
    cicho) jak przedstawione rozwiązanie szczelinowe. Dlaczego, pisałem już
    wielokrotnie w tym wątku. Więc jeśli macie dewaluować to rozwiązanie, to
    skupcie się *tylko* i *wyłącznie* na cenie.

    > Ja powiem szczerze, ze gdybym nie mial okapu
    > to tez bym zyl na nie mniejszym poziomie.
    > Nie gotuje gnojowki zeby dla kogos zapach
    > przygotowywanego jedzenia byl problemem.

    Czyli wychodzi jednak na to, że okap to tylko ozdoba ze światełkami. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk