    From: "Jan Koval" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?
    Date: Wed, 28 Aug 2013 07:16:39 +0200

    Użytkownik "Irokez" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:521cbfb2$0$1263$65785112@news.neostrada.pl...

    > No właśnie własne zasilanie mam. Jakbym chciał dożołyć wyłącznik to na
    > pewno nie pod światła tylko osobno musiałbym kombinować.

    Mam dwa. Nie pamietam jakich firm. Jeden działa wyśmienicie. Drugi (z timerem) nie
    działa na wilgoć.
    Albo uszkodzony albo czegoś nie rozumiem.

    Ale z czujnikiem wilgotności będzie działał zawsze (o ile będzie w ogóle)
    kiedy wilgotność przekroczy założony próg niezależnie czy ktoś jest w pomieszczeniu
    czy nie.

    J.