  • Data: 2011-03-21 18:49:31
    Temat: Re: Wiata - wodze fantazji
    Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tom napisał(a):
    > W końcu udało sie postawić wiate ( http://foto.strefa.pl/90.jpg ).

    Sliczna :)

    > Teraz chciałbym boki
    > zapełnić. I tutaj mam do Was prośbę o pomoc jak ją zabudować. Przede wszystkim ma
    być
    > ładnie zabudowana, zeby nie stała się stodołą i w miarę starannie wykonana. Czy
    macie
    > jakieś pomysły ( linki do stron, a moze jakieś własne zdjecia ) ?
    > Dlugość to 6 m, szerokość 3 m.
    > Jakoś cieżko mi idzie stworzenie wypełnienia ktore byłoby praktyczne i w miarę
    ładne i
    > ciekawe.

    Co by nie zrobi, to prawie zawsze powstanie stodola. Zwlaszcza, jezeli
    trza sie liczyc z kosztami.
    Ja bym Zrobil deski poziomo kladzione na zaklad (taka azurowa
    konstrukcja) i postaralbym sie wstawic gdzies duuuzo przeszklenia.
    Generalnie szkoda zakrywac taka ladna konstrukcje ale rozumiem, ze jak
    mus, to mus. No chyba, ze od strony plotu zabudowac tylko?
    --
    zbigi i stopka zastepcza