  • Data: 2015-02-12 20:35:51
    Temat: Re: Wiatr hula w dachu
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 lutego 2015 14:21:51 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > I to starczy, praktycznie nikogo nie interesują szczegóły ocieplenia, jaka
    > wełna, ile styro, jak wełna ułożona.

    Z drugiej strony, Kris.. Jak kogos budowanie nie rajcuje tak jak tutaj nas,
    jak ma gdzies jakie ma styro i welne.. Dom sie nie zawali - najwyzej doplaci
    500 pln na sezon wiecej za ogrzewanie i w sumie to wszystko :-) Ja tam zaczynam
    takich ludzi rozumiec. Choc oczywiscie jak bede budowal kolejny dom (a
    zapowiada sie ze bede niedlugo budowal budynek biurowy ~400-500m2) to wszystko
    pojdzie wedlug mojego projektu i pewnie cala budowe spedze na miejscu z
    budowlancami :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.