    Date: Sun, 30 Jun 2013 18:56:32 +0200
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania

    W dniu 30.06.2013 17:31, k...@g...com pisze:

    > I to jest słuszne zdanie. A nie typowo roszczeniowe podejście do dzieci. Ja cie
    wychowałem to musisz mi pomagać jak będę stary. Najlepiej we wszystkim liczyć na
    siebie. Nie ma wtedy kolejnych rozczarowań. A dzieci starać się wychować tak żeby
    same chciały pomóc. A nie teksty że żyły sobie wypruwałem żeby dom postawić to teraz
    za wszystko masz mi odpłacić.

    1. zajebiste musicie mieć rodziny. Ja mam jeszcze seniorów z 2 stron.
    mieszkamy w trójkącie 10km każdy. pomagamy sobie wzajemnie jak możemy,
    żadna z babć nie utyskuje jadąc pilnować moją córeczkę, ja też nie
    narzekam jak muszę coś przykręcić, naprawić itp. Ale ZAWSZE wszyscy
    liczymy te 10km w jedną stronę, żałując że nie jest bliżej.
    2. W 4 znanch mi przypadkach, 3 rodziny, mieszkały "byle gdzie" rodziło
    się dziecko, jakoś dawali radę, rodziło się drugie, brali kredyt na dom.
    jak dom nabierał pełnej funkcjonalności starcze dziecko było już po
    komunii, więc z Waszych wyliczeń wynika że rodzice nie powinni mieć
    "Roszczeń" za okres ok 10 lat? Faktycznie, nie zbyt długi okres, tym
    bardziej, że we wszystkich przypadkach czas spłaty kredytu to 30 lat.
    Tak więc z punktu widzenia dorastającego dziecka, jego rodzice zrobili
    najgorszą inwestycje życia. trzeba było gnić w mieszkaniu w centrum
    miasta a kasę zaoszczędzić na nowe mieszkanie dorastającego dziecka.

    No to jak? małe domki na przeżycie - niema, domy wielopokoleniowe - też
    margines. Naprawdę 99% polaków chce "żyć" w "dopasowanym" domu przez 20
    lat, a spłacać go 30? Pozwólcie że na ten temat będę miał nieco odmienne
    zdanie niż większość.

    ToMasz