  • Data: 2016-02-25 21:23:31
    Temat: Re: Wkrętarka NIE akumulatorowa - warto?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 25 lutego 2016 12:29:09 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > jasne ze warto miec wiertarke z przewodem. Powod prosty, to moc. Akumulatorowa na
    wrzecionie ma w stosunku do taniej marketowej na 230V z 10 razy mniejsza moc.

    Pytanie ile musi mieć obrotów to wrzeciono.
    W akumulatorowych to podoba mi się że od 1 obrotu masz 95% momentu obrotowego.
    Czyli masz 95% kontroli nad tym co robi wrzeciono.
    A sieciowej sobie tego nie wyobrażam.

    Pytanie DO CZEGO potrzebuje autor takiej wkrętarki.

    Wiem to nie na temat ale w USA jak byłem kupiłem sobie Dewalta 18V.
    Trochę ciężka ale jak człowiek się przyzwyczai to bajka.
    Kiedyś w piwnicy bloku z czasów komuny wierciłem otwory i dała rady.