    From: "kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wkretarka - padly akumulatorki - czy warto?
    Date: Tue, 29 Sep 2009 09:52:39 +0200

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h9scr2$gdc$1@inews.gazeta.pl...
    > Ja dałem akumulatory do wymiany ogniw.
    > Padły po kilku ładowaniach.
    > Okazało się, że przypłyneła do europy partia wadliwych ogniw.
    > Nie ma reguły, tani produkt nie trzyma standardów lub ich w ogóle nie ma.
    > A właśnie kupiłem w ciastoramie wkrętarkę Metabo 14,4V, 2Ah, 55Nm, futro
    > metalowe 1,5-13mm, hamulec elektromagnetyczny, ładowarka "półgodzinna", za
    > ok.
    > 480 zł netto. Jest zaje.ista, zresztą chyba moja piąta z kolei wkrętarka
    > metabo. Mógłbym za to kupić wprawdzie powiedzmy 5 takich supertanich, ale
    > nie
> [...]

    Jeśli używasz wkrętarki codziennie w swojej pracy to kupno solidnego sprzętu
    jest jak najbardziej uzasadnione.
    Jednak dla amatora to niepotrzebny wydatek.
    Ja u siebie zrobiłem całe podasze(płyty karton gips) wkrętarką einhel za
    kilkadziesiat zł i dział mi ona do dzisiaj.
    Tak samo wiertarka Einhell z Biedronki za 50zł. Służyła mi prze cały okres
    budowy, działa do dzisiaj..
    Do takich zastosowań nie potrzebny jest profesjonalny drogi sprzet.
    Do kucia i do otwornicy używałem młotowiertarki z Bricomarche za 139zł.
    Pierwszy egzeplarz popsuł się po tygodniu ale od ręki wymienili mi na nowy i
    ten działa do dzisiaj.
    Teraz pewnie bedzie leżał w garażu nieużywany do momentu gdy nie zacznę
    znowu coś budować.
    Tani sprzet z marketów dla amatorów spokojnie wystarcza.
    Trzeba tylko trzymać paragony aby wymienili sprzet w razie czego. Robią to
    bez problemu.
    A w przypadku awari markowego sprzetu trzeba go oddać do serwisu na kilka
    dni minimum.

    Krzysiek