  • Data: 2009-09-29 09:42:56
    Temat: Re: Wkretarka - padly akumulatorki - czy warto?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h9sjqg$e51$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak, ale wróć do pierwszego postu a tam znajdziesz o zbudowaniu domu
    > wkrętarką. To raczej nie jest "amatorskie zastosowanie".

    Betonu na fundament nią nie mieszał.
    A do przykręcenia kilkudziesięciu karton-gipsów autorowi watku wystarczyła.
    U mnie zresztą też i służy do dzisiaj- szybciej tylko aku pada

> [...]
    > firmowym serwisie elektronarzędzi): ogólnie w warunkach gwarancji jest
    > cała
    > masa obostrzeń, które powodują, że naprawa gwarancyjna i tak w dużej
    > mierze
    > jest kwestia uznaniowa. Np. "kierownik" serwisu odpisze, że "charakter
    > uszkodzeń wskazuje, że wkrętarka był użyta do zastosowań profesjonalnych"
    > i co
    > zrobisz? Będziesz się procesował o 100 zł? tym bardziej, że rzeczywiście
    > była
    > używana na budowie a więc nie w warunkach amatorskich?

    To prawda.
    Zastanawia mnie jednak taka sprawa:
    Za naprawy gwarancyjne serwis dostaje zapewne kasę od producenta.
    To dlaczego nie chca naprawiać i brać za to kasę a wola pisać ""charakter
    uszkodzeń wskazuje..." i nie zarabiac na naprawach.
    Dlatego też wolę kupować tani sprzet z marketów i w razie czego wymieniać
    na nowy za okazaniem paragonu niz prowadzić dziwne dyskusje z serwisami
    firmowymi.

    Krzysiek