  • Data: 2021-06-24 22:15:05
    Temat: Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-24 o 20:53, Marcin N pisze:

    > Chcę urządzenie, które nie wykręca nadgarstka. Leczyłem uraz nadgarstka
    > chyba z rok po tym, jak go regularnie przeciążałem przez kilka tygodni
    > prac klasyczną wkrętarką ze sprzęgłem.

    Jestem na bieżąco :) właśnie potrzebowałem wkrętarki do wkręcania
    wkrętów ciesielskich fi8 do suchych krokwi, zwykła wkrętarka na 220
    odpada w przedbiegach,
    trochę się naszukałem i kupiłem takiego chińczyka
    https://www.banggood.com/Topshak-TS-PW1-Brushless-Im
    pact-Wrench-LED-15000mAh-Rechargeable-Woodworking-Ma
    intenance-Tool-W-or-Battery-p-1757855.html

    oczywiście chińczyk czaruje i sumuje pojemności wszystkich aku w
    pakiecie, faktycznie ma 3Ah, spisuje się dobrze, zresztą zanim kupiłem
    to poczytałem komentarze.
    Wkręca tak że wkręty urywa albo przekręca, ale to jak się dłużej
    przytrzyma.
    Ma też obniżenie momentu na guziku, chyba o połowę.

    --
    Janusz