eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł? › Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
  • Data: 2021-06-24 23:32:09
    Temat: Re: Wkrętarka udarowa - polecicie jakiś model do 600 zł?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-24 o 13:13, Marcin N pisze:
    > Mam zieloną wkrętarkę Boscha na akumulatory 10.5V. W komplecie dwie
    > baterie. Służy mi znakomicie od kilku lat, ale zacząłem się rozglądać
    > za czymś mocniejszym.
    >
    > Polecicie mi jakieś modele 18V udarowe - które nie przeciążają
    > nadgarstka? Idealnie, gdyby zmieściły się w cenie 600 zł z dwoma
    > bateriami.
    >
    > A może lepiej zakrętarkę udarową z momentem ponad 150 Nm?

    Poszukaj w necie (Allegro. OLX, Ebay) bezszczotkową wkrętarkę JCB 20V
    max. moment obrotowy 50Nm - chodzą w cenach od 250 do 500zł.

    Do tego możesz dokupić zakrętarkę udarową także z silnikiem
    bezszczotkowym max. moment obrotowy 160 albo 170Nm - chodzą w cenach od
    100 do 200zł.

    Tu masz link, abyś wiedział o czym piszę:
    https://allegrolokalnie.pl/oferta/jcb-combo-zestaw-w
    kretarka-zakretarka-bezszczot

    Sprzęt za grosze, a po prostu nie do zajechania. Idealnie lezy w ręce.
    Choć masywny i nie lekki to pracuje się tym sprzętem wręcz idealnie.

    Sam mam kilka takich zestawów i używam w firmie. Najstarszy sprzęt tej
    firmy kupiłem ok. 8 lat temu i hula jak nowy. Dałem wtedy w Castoramie
    prawie 1400zł za wkrętarkę z ładowarką i dwoma akumulatorami 5Ah.
    Kolejne zestawy tj. wkrętarka + zakrętarka + 2 akumulatory 2Ah +
    ładowarka kupowałem po 650zł.

    W tej najstarszej wkrętarce po 6 latach intensywnego użytkowania
    wyrobiło się  futerko tak, że nie trzymało wierteł poniżej 4mm średnicy,
    a wiertła o większych średnicach już się ślizgały. Wymieniłem je na nowe
    z firmy Milwauke i sprzęt dalej śmiga jak nowy. Używany jest prawie
    codziennie.

    Wyleczyłem się już z Makit i Boschów w których po 2-3 latach używania,
    akumulatory były już do wymiany, a sprzęt niewygodny w ręce, zwłaszcza
    Makity.

    Podpowiem tylko, że ten sprzęt brandowany dla JCB był produkowany przez
    firmę Positec, właściciela marek WORX oraz Rockwell Tools. Firma ta
    produkowała narzędzia także dla Balck&Deckera czy Caterpillara (CAT) i
    prawdopodobnie dla starszej wersji MacAlistera i Erbauera, bo baterie
    pasowały.

    Oczywiście baterie WORX pasują do tych wkrętarek JCB i w drugą stronę.
    WORX ma w swojej ofercie sporo ciekawych elektronarzędzi pod jednym
    standardem akumulatora.

    Narzędzia WORX ma w swojej ofercie:
    https://www.mediaexpert.pl/search?query[menu_item]=&
    query[querystring]=worx