eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWłączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"? › Re: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
  • Data: 2016-11-02 10:04:45
    Temat: Re: Włączniki na schodach - używać przekaźników, czy "klasycznie"?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-30 o 21:49, Kris pisze:
    > Ot to.
    > No i dodatkowo światło gaśnie wtedy kiedy nie powinno.
    > Czujniki ruchu wewnątrz domu to masakra jakaś wg mnie.

    Nie zgodzę się. Już naście lat temu u rodziców w domu zastosowaliśmy
    czujnik ruchu w wejściowym korytarzu bez okna. Rozwiązanie świetne, bo
    się sam o zawsze włącza, jak ktoś idzie. Czas wyłączania trzeba było
    sobie doświadczalnie dobrać i ustawić na jakąś sensowną wartość. Jest
    tylko jedno "ale" - do takich świateł na czujki po prostu trzeba mieć
    gdzieś włącznik, aby zapalić je na stałe. Tak, żeby np. sprzątając nie
    gasło bez sensu...

    Pzdr

    --
    /__/_* /