    From: "Chiron" <c...@t...ja>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Date: Wed, 10 May 2017 10:52:54 +0200

    Użytkownik <w...@a...com> napisał w wiadomości
    news:76d36ed6-699a-4fa7-9888-ebfabe635e48@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 10 maja 2017 06:58:56 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Żaden dowód. Globcio dotyczy średniej temperatury globalnej.

    O tak. Wiem to od rosyjskich hakerow, którzy zhakowali korespondencje
    pomiędzy
    nauofcami- ociplaczami. Jeden napisał do drugiego; nie martw się, podwyższy
    się temperture oceanow o 0.15 stopnie i już trend rosnący bedzie zachowany.

    A kto udowodni, ze ta temperatura srednia, globalna oceanow zajmujących 75
    procent powierzchni została naciagnieta?

    > Wszystkie nacje, które wg ciebie okazały się odporne na tezy, w które nie
    > wierzysz, jednocześnie przygotowują się do ekspoatacji złóż węglowodorów w
    > Arktyce, korzystając z tego, że pokrywa lodowa kurczy się tam w rekordowym
    > tempie i za ok. 20-30 lat może jej już latem nie być wcale.

    Może nie być a może być. Tyle, ze nie za bardzo sprawdzają się prognozy
    ocieplaczy za wyjątkiem jednej.

    Mialy się już stopic lody arktyczne, poziom wody miał się podnieść o 6
    metrow,
    miasta portowe lazcnie z Nowym Jorkiem miało pozalewac. A tu nic. Od 30 lat
    Poziom morza się nie zmienil i Holandii nie zalalo.

    Owszem może dojść do czasowego stopnienia lodow arktycznych ale za to lody
    antarktyczne przyrosną. Antarktyda ze swoja 2-3 km pokrywa lodowa nie ma
    zamiaru się topic. Tam lod ma ponad milion lat. Od dolu się topi od gory
    go
    po 2 cm przyrasta, taka lodowa rownowaga trwa i nic na to nie poradzimy.

    Jedynie te migracje ludności z południa na polnoc się sprawdzily. Ale to
    wcale
    nie ze wzgledu na globalne ocieplenie tylko globalna polityke poparta
    napuszczaniem jednych obywateli na drugich. Za takie majdany i isisy ktoś
    musi
    zaplacic i na to banki pieniędzy nie zaluja. Być może z tych pieniędzy na
    zapobieganie skutkow globalnego ocieplenia.

    No ale to sa tylko moje zwidy prawda może być zupełnie inna. Przekonamy się
    o tym za te 100 lat. Może nasi wnukowie zazadaja zwrotu od banków tych
    podatkow
    płaconych przez swoich pradziadkow,. Tyle, ze one w tym czasie
    zbankrutują. Tak jak banki typu ambry czy inne goldy. Ale to już inna bajka.

    Odnosnie zagospodarowania Arktyki to chyba prawda. Ogladalem Parade
    Zwyciestwa w Moskwie. Pod koniec, przez Plac Czerwony przejechalo
    kilkanaście pojazdow bojowych pomalowanych na bialo. To sa sily
    przygotowywane przez Rosje do obrony tej Arktyki.
    Nam to nie grozi. Najwyzej sami zostaniemy zaanektowani przez kilka
    mocarstw. I to niezaleznie od tego czy to ociplenie będzie czy nie. A jak
    nie będzie to chłopcy telewizorowcy szybko udowodnia, ze to oziębienie
    powstalo wskutek globalnego ocieplenia.
    =======================================
    Ja uważam, że nie chodzi o to, że jest (nie ma) globalnego ocieplenia.
    Jednak wiele dowodów wskazuje, że jest. Chodzi tylko o iną tezę: za globalne
    ocieplenie odpowiada człowiek. A tego w żadnym razie udowodnić się nie da.
    Ba! Wręcz przeciwnie- kilkanaście lat temu miała miejsce erupcja wulkanu w
    Chile, który wypuścił do atmosfery więcej freonu, niż wyprodukowała go
    ludzkość. Powinniśmy po prostu starać się rzetelnie wyjasnić sobie to
    zjawisko i jego konsekwencje. Natomiast w żadnym razie nie próbować
    ingenrować w przyrodę.

    --
    Chiron