  • Data: 2017-05-10 12:24:22
    Temat: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 maja 2017 10:33:56 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:

    > O tak. Wiem to od rosyjskich hakerow, którzy zhakowali korespondencje pomiędzy
    > nauofcami- ociplaczami. Jeden napisał do drugiego; nie martw się, podwyższy
    > się temperture oceanow o 0.15 stopnie i już trend rosnący bedzie zachowany.

    http://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-ujawniona-
    korespondencja-pomiedzy-klimatologami-dowodzi-spisku
    -17

    Jeśli Trump może być odporny na fakty to nic na to nie poradzimy.

    > Może nie być a może być. Tyle, ze nie za bardzo sprawdzają się prognozy
    > ocieplaczy za wyjątkiem jednej.

    Nie wszystko da się dobrze przewidzieć. Arktyka topnieje szybciej niż w raporcie
    IPCC. Są różne sprzężenia zwrotne które ciężko oszacować.

    > Mialy się już stopic lody arktyczne, poziom wody miał się podnieść o 6 metrow,
    > miasta portowe lazcnie z Nowym Jorkiem miało pozalewac. A tu nic. Od 30 lat Poziom
    morza się nie zmienil i Holandii nie zalalo.

    "już"? Daj źródło.

    > Owszem może dojść do czasowego stopnienia lodow arktycznych ale za to lody
    > antarktyczne przyrosną. Antarktyda ze swoja 2-3 km pokrywa lodowa nie ma
    > zamiaru się topic. Tam lod ma ponad milion lat. Od dolu się topi od gory go
    > po 2 cm przyrasta, taka lodowa rownowaga trwa i nic na to nie poradzimy.

    http://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-na-antarkt
    ydzie-przybywa-lodu-23

    > Jedynie te migracje ludności z południa na polnoc się sprawdzily. Ale to wcale
    > nie ze wzgledu na globalne ocieplenie tylko globalna polityke poparta
    > napuszczaniem jednych obywateli na drugich. Za takie majdany i isisy ktoś musi
    > zaplacic i na to banki pieniędzy nie zaluja. Być może z tych pieniędzy na
    > zapobieganie skutkow globalnego ocieplenia.

    plus susze