  • Data: 2017-05-10 13:16:35
    Temat: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 maja 2017 11:27:37 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
    > Na tym watku przeczytałem myśl Qenta.
    > Z wiara w globalne ocieplenie jest podobnie jak z wiara w Boga. Z tym, ze wierni w
    Boga nas nie okradają.

    Wiara dotyczy rzeczy niesprawdzalnych. Tutaj mamy raczej:
    Z wiarą w globalne ocieplenie jest jak z wiarą w kulistość Ziemi. Z tym że kulowiercy
    nas nie okłamują.

    > Wysocy Kaplani Zakonu Ocieplaczy Bosych maja na podoreziu setki linkow,
    "niepodważalnych" dowodow, ze to ocieplenie to jest sprawa antropogebiczna czy cos w
    tym guście. Kazdej nowej teorii towarzayszy wiele nowoslowia.
    > Oni powoluja się na najnowsze podreczniki i artykuly, z tym, ze te sa pisane na
    zamówienie. czyli opłacane.
    > Mylisz się, ze ktoś samotny może cos w tej materii sprawdzić. Sprobuj zdobyc
    chociażby archiwalne dane z pomiarow temperatury w Polsce to się zdziwisz. MUsisz
    uzasadnić na co te pomiary sa potrzebne i slono za nie zaplacic.

    Kurcze, jak z kulistością ziemi - widziałem jedynie fotki (sfabrykowane?) z kosmosu.
    Na własną rakietę mnie nie stać.

    [ ciach wykład "wiarygodność nauki" ]

    Kolego Tornad - co by Cie przekonało do zmiany zdania?

    Mnie przekonują dobre, trzymające się kupy argumenty. Plus konsensus naukowy.
    Lata temu miałem pogląd że GO jest szwindlem, chciałem ten szwindel bliżej poznać i
    kurcze mój pogląd poległ. Szkoda, bo wolałem oszustwo :(

    pozdrówka