  • Data: 2017-05-10 13:49:57
    Temat: Re: Włączyłem ogrzewanie
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.05.2017 12:13, Maciek wrote:
    > W dzień OK, ale w nocy bym się wściekł. 17-18 stopni to optimum.

    To jest nie realne. Chodzi mi spadek temperatury z 23 do 18. w okresie
    nocnym, a później powrót do dziennej temperatury.

    Prawda jest taka, że w nocy obecnie mam grzanie wyłączone. Bo już nie
    pamiętam jak ten warunek wyglądał. bo jest powyżej -5*C.
    I to chyba default był.

    Muszę się przyznać, że kiedyś próbowałem zbić temperaturę dzienną z 23
    do 22*C, tak po cichaczu, bez powiadamiania domowników.
    To wszystkie domowniczki, zaczęły chodzić w swetrach i polarach, a dla
    mnie było bardziej komfortowo.

    --
    GreDi