  • Data: 2011-10-20 12:39:15
    Temat: Re: Włamali si
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2011 14:15, 4CX250 pisze:

    > Jak ten ktoś ma dostać się do jego zamkniętego na trzy dupy domu?

    Przy pomocy kluczy. Ty nigdy nie zostawiałeś zaufanym sąsiadom/rodzinie
    kluczy na czas urlopu? Ach, przepraszam - tacy jak ty nie mają ani
    zaufanych znajomych, a i z rodziną bywa kiepsko...

    > Buahahaha.
    > Wskaż mi ile osób korzysta z tej usługi. Albo nie, nie musisz. Ja sam

    Sporo.

    > wiem bo w tym siedzę na codzień.

    Taaak... Mamy tu w budynku jednego takiego podobnego do ciebie
    ochroniarza ;->

    Żyje w swoim własnym światku i ma generalnie słaby kontakt z
    rzeczywistością.

    > Widzę że nie raczyłeś potępić poważnego błędu instalatorskiego
    > polegającego na zasileniu inztalacji alarmowej ze wspólnej róznicówke.
    > Bronisz firmę bo w branży jesteś? Sam tak robisz? Czy też piszesz tylko
    > po do aby się przyjebać do mnie a nie ocenić poruszany temat?

    Primo: przestań kaleczyć język...
    Secundo: błąd owszem, ale tylko odrobinę ułatwiający odcięcie zasilania
    - minimalnie większy wysiłek pozwala na całkowite odcięcie zasilania,
    niezależnie od instalacji wewnątrz domu.