  • Data: 2011-10-20 12:46:46
    Temat: Re: Włamali si
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.10.2011 14:23, 4CX250 pisze:

    > No to ci napisałem że darmowych lub płatnych serwerów hostingowych jest
    > od zajebania. Dużo tańsze lub wręcz za darmo, a zrobisz to samo.

    Ale nie ma takich, które oferują jednocześnie i hosting, i konfigurację,
    i obsługę całego tego kramu.

    Jedni kupują mąkę, drożdże i sami pieką sobie chleb, inni kupują gotowy
    chleb i sami robią sobie kanapki z gotowych składników (bo równie dobrze
    można sobie własne masło czy ser robić), a jeszcze inni zamawiają gotowe
    kanapki z jakiejś firmy cateringowej.

    Każdemu według potrzeb.

    > Czyli jakich? Powielanie tego, co robi zamontowane urządzenie?

    Obsługa, konserwacja, serwis, udostępnianie, kontrola dostępu, archiwizacja.

    Poza tym - nikt ciebie nie zmusza. A parę firm wyraziło zainteresowanie
    taką usługą. Więc dlaczego się przypierdoliłeś do mnie? Nudzi ci się?
    Czy robię ci konkurencję, hmm?