  • Data: 2009-01-03 21:49:14
    Temat: Re: Wlasciwe ocieplenie poddasza, wiem ze nudne.
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gjolan$m10$1@news.dialog.net.pl...

    > JAk masz membranę o duże paroprzepuszczalności to wełna może przylegać do
    > membrany, wystarczy jej szczelina nad membraną.

    Dach jest deskowany, a na deskach lezy papa. Membrany nie ma zadnej. Welna
    bedzie od wewnatrz pomieszczenia pod deskami.

    > Oczywiście profile pod kątem prostym do krokwi. Do ścian przykręcasz U30

    Tu jest lekki problem, bo instalacje elek./sat/net zrobilem po scianie zdaje
    sie 30cm od desek dachu planujac ocieplenie 25cm. Trzeba bedzie dokonac
    pomiarow DMF 10 i cos pomyslec. :-((

    > do których wkładasz te CD. Wszystko ma tworzyć jedną płaszczyznę.
    > Pomiędzy profile wkładasz w poprzek wełnę,zawsze na dwóch profilach się
    > będzie trzymała. Potem do CD kleisz taśmę do wykładzin (dwustronnie
    > klejącą) i do niej przyklejasz folię żółtą.
    > Jak ci zrobią wylewki to przykręcasz płyty GK. płyty dłuższym bokiem
    > przykręcasz pod kątem prostym do profili, przycinasz aby styk płyt
    > wychodził w środku profila. pomiedzy płytami powinna byś szpara od 3 do
    > 5mm.

    Czyli nie montuje plyt na styk??

    > Acha następną płytę przesuwasz o profil tak aby styki płyt się nie
    > pokrywały w kolejnych rzędach, i to chyba tyle, bo temat szpachlowania już
    > tu był poruszany :)

    No dzieki, dzieki. Cenne uwagi.

    Jest tez kolejne pytanie niestety. Jak obrobic murlate, jezeli ocieplenie
    jej nie przykryje??

    Pozdro.. TK