  • Data: 2009-05-20 12:23:43
    Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Od: "Grzegorz Kapusta" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    To może jeszcze ja swoje zdanie w tym temacie.
    Uważam, że te reklamówki to może i niezły pomysł. Zostałem
    zmuszony do wybierania się do osiedlowego sklepu z jakąś
    torbą i wcale nie jest mi z tym źle, wręcz przeciwnie, minimalna
    satysfakcja, że jeden woreczek mniej.
    Ale właśnie - minimalna, bo uważam, że zabrali się do tego
    od, za przeproszeniem, dupy strony. Taki woreczek sprasowany
    to pewnie sporo poniżej 1 cm3. Natomiast jaki jest ogrom
    innych opakowań, o znacznie większej objętości! Bardzo chciałbym
    kupić dowolny alkohol i oddać butelkę. To samo z produktami
    koncernów Coca Cola i Pepsi. Wszystkie soczki i mleka w kartonikach.
    A już szczytem wszystkiego jest taki McDonalds - kiedyś córa
    mnie wyciągnęła, coś tam zamówiliśmy, zjedliśmy i... została po nas
    góra śmieci, pełno torebek, kubków, kartonów, wszystko jednorazowe,
    naprawdę od takich kwiatków powinni zacząć, a nie od woreczków.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kapusta