  • Data: 2009-03-31 00:34:52
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek M." <j...@w...pl> wrote in message
    news:gqrkh5$47p$1@achot.icm.edu.pl...

    > Od dołu okno/drzwi ustawione na cegłach + podkładki z drewna bo nie mam
    > jeszcze wylewek.

    A co z tymi cegłami zrobisz później? Podklinuesz te drzwi od dołu i wybijesz
    cegły? Podlejesz betonem? Czemu ci nie zrobili listew od dołu do samej
    ziemi? Takich z pianką w środku albo pustych i byś sam piane wpuścił. Teraz
    jak będziesz sie pozbywał tych cegieł to ci siądzie :-)

    > Przy okazji sprawdziliśmy podłogę ... trzeba minimalnie wyrównać :-(

    Właśnie! Pisałem o tym kiedyś, że lepiej chyba olać równą posadzkę, zrobic
    ją taniej, bo i tak wylewkę samopoziomującą trzeba zrobić.

    > Po zamocowaniu okien kotwami, sprawdzeniu czy są stabilne szczeliny między
    > ścianą a ramą były pryskane czymś żeby pianka lepiej trzymała

    Wodą, bo pianka twardnieje od wilgoci.

    > Łby wkrętów nigdzie nie były wciągnięte w plastik,
    Nie o łby chodzi ale o to czy płaszczyzna plastiku wokół wkrętów nie jest
    wyraźnie zapadnięta co by świadczyło, że wkładki stalowe nie stykają sie z
    profilem tylko są mocno luźne.

    > Natomiast opukiwałem ramę i rzeczywiście tam coś było metalowego, odgłos o
    > tym świadczył.

    To akurat nic nie da. Ciężkie są zawsze. Mogą dać grubsze wkłady ale nie
    przylegające do plastiku w środku.
    Zresztą zobaczysz jak często będziesz regulował i po upalnym dniu albo
    zimnym . Wszystko wyjdzie :-)

    > Próbowałem uginać plastik paluchami, ale do tego raczej Pudzian byłby
    > potrzebny,sztywne jak cholera.

    Nic to nie da. Wkładki są w wewnętrznej komorze.

    > Okna są dość ciężkie i zdaję sobie sprawę że najwięcej waży wkład szyby
    > zespolonej ale stali nie żałowali w profilach.
    > Okna z miasta od sławnego peronu wzbudzają zaufanie, wykonane solidnie

    One tak wszystkie wyglądają jak sa nowe :-) hahaha :-) Tak to łechcze ten
    wydatek i w zamian takie nowe cosie :-)

    A same okna na ile kotew montowali ? Drzwi opisałeś, a okna ?