  • Data: 2009-03-31 00:20:40
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:gqrl5f$9r2$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Jarek M." <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No i masz, Kiki Ci zaraz powie.... :-)

    Hehehehe
    Dokładnie :-) NIE RÓB TEGO WIĘCEJ ! Spoufalenie przed końcem gdzie mogą
    jeszcze wystąpić scysje nie jest wskazane. Pamiętaj, że oni byli wynajęci
    przez sprzedawcę okien i nijak mieli z tobą coś wspólnego. Tak przeważnie
    jest, że ekipy montujące są sobie, a sprzedawcy sobie.

    > Gratuluje okien, napewno bardzo ladne. Pamietam u mnie po takim zabiegu,
    > dom nabral nowego wymiaru zdecydowanie.

    O tak, po pierwszych 10-12 oknach rozpiłowałem profil i je zdejmowali :-)
    Ale za 3 miesiące były ponownie.