eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :) › Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią napowietrzną :)
    From: "kurdebalans" <moja nazwa@gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wszystkim, którzy zastanawiają się nad zakupem działki z linią
    napowietrzną :)
    Date: Fri, 4 Feb 2011 09:28:43 +0100

    news:iig7k9$97g$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "robercik-us" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > i jakbyś trafił na optyczny to bys nieżle popłynął. Nie masz prawa do
    > zniszczenia cudzego mienia nawet jeśli jest na twojej posesji.
    > zdaje sie ze jedyna mozliwosc samodzielnego usunięcia go to natychmiast po
    > jego budowie - cos tak czytałem.
    >
    > b.

    O! Witam kolegę serdecznie,
    Ale zdaje się, że kolega reprezentuje firmę która najczęściej tak robi
    kształtując rzeczywistość metodą faktów dokonanych.

    Ostatnie zmiany w KC pozwalają dochodzić od niechcianego "gościa
    rekompensaty".
    A moja rada?
    Jak tego czegoś nie ma w planach, wyrysach, mapkach, KW, etc. Czyli
    oficjalnie nic o takim cudzie nie wiemy to takie coś "przypadkowo
    doprowadzamy" do stanu nieczynności. Bo skąd mielibyśmy wiedzieć że tam coś
    jest lub było?
    Po czym zupełnie legalnie gonimy ewentualnie ekipę naprawczą za wstęp na
    cudzy teren. (wzywamy policję),
    Potem pozwalamy zabrać z naszego terenu resztki cudzej infrastruktury albo
    negocjujemy stosowną rekompensatę za ograniczone korzystanie z własnej
    nieruchomości (stała miesięczna oplata + VAT)
    UWAGA! Sprawdzić KW czy jest tam służebność. Bo jak jest to pozostaje tylko
    dogadanie się.
    sorry za kodowanie ale nie mam na to wpływu,

    Hej, Budyń napisz jak Wy to robicie,
    Pzdr.
    X.x.