  • Data: 2009-05-02 09:46:08
    Temat: Re: Wybór ogrzewania
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Igus' wrote:

    > Ja bym porównał ceny i zastaowił się. Jeśli kasa nie gra roli to
    > kondesat i podłogówka.

    Już mi się powtarzać nie chce :)
    Pisałem po wielekroć, polecam google.
    Kasa nie jest dużo większa, kocioł kondensacyjny teraz nie kosztuje
    wiele więcej niż zamknięta komora.
    Podłogówka może być podłączona bezpośrednio do kotła - nie wymaga
    kosztującego też sporo układu mieszającego.
    Drewno na podłodze też może być, byle spełniało pewne wymagania.
    Grzejniki nie muszą być większe niż przy zwykłym kotle gazowym.

    pozdrawiam Piotr