  • Data: 2011-10-14 16:22:38
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Tornad" <w...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

    > element. Czy te wszystkie elementy mogą być tym układem odniesienia, a może

    > ten jeden?

    > Nie. Efekt doplerowski to skutek a nie przyczyna. Fala bez względu na efekt

    > doplera ma niezmienną częstotliwość.

    > To fala się porusza - rozchodzi w określonych kierunkach. Jeżeli znajdzie

    > się w niej jakiś  poruszający obiekt to w zależności od jego prędkości i

    > kierunki wystąpi efekt doplerowski. To sam dotyczy gdy falę generuje

    > poruszający się obiekt.

    > Inymi słowy efekt doplerowski to to co dosnaje obserwator a nie fala.

    Nie moge tego czytac, jestes w ortograficznym wrecz bledzie. Wyznawcy TW tez.
    A Ty tylko powtarzasz to co pisza w Wiki czy inny po linii i na bazie
    wydawnicywie. Otoz zapamietaj, ze zrodlo swiatla bedace w stosunku do Ukladu w
    ruchu, przed soba generuje w medium, w ktorym ta fala sie rozchodzi,
    czetotliwosc wieksza, za soba zas pozostawia o tyle samo mniejsza. To nie jest
    zadne zludzenie tylko poparte pomiarami prawo. Doppler na dlugo przed
    narodzeniem Chrystusa, pfe Einsteina, te prawa wykryl i opisal je czterema
    liniwymi zaleznosciami, wzorami, ktore z dokladnoscia szwajcarskiego zegarka
    dzialaja.
    Jak pisalem efekkt Dopplera przeczy temu, ze kazdy obserwator musi zmierzyc
    predkosc swiatla jako c. I dlatego Wierni TW uproscili te wzory do tylko dwu
    przypadkow, gdy zrodlo i odbiornik wzajemnie sie oddalaja i przyblizaja.
    Zignorowali zupelnie, wrecz zakazali uzywania slowa eter czyli tego medium, w
    ktorym fale EM sie propaguja, czyli ten kosmiczny UUO.
    Interpretacja wartosci przesuniec prazkow czyli ten blue i redschield wg tego
    uproszczonego blednego interpretowania efektu Dopplera doprowadzila do
    blednych wnioskow o rozszerzaniu sie wszechswiata, ktorym jak kazda religia
    nas straszy.

    Nie, swiatlo to jest fala natomiast te neutrina to sa czastki posiadajace
    mase. Jaka nie wiadomo, wiadomo, ze niezerowa. I to one zap...ja nieco
    szybciej od swiatla. A wg teorii Einstejna takich czastek byc nie ma prawa bo
    zgodnie z jego postulatem nic nie moze predkosci swiatla przekroczyc. No bo
    wtedy masa materii rosnie do nieskonczonosci a jak masa rosnie to nie tylko na
    Ziemi ale w Kosmosie calym brakloby energii na ich rozhustanie do takiej
    nadswietlnej predkosci.
    A tu chlopcy z Cernu niepodwazalnie stwierdzili, ze jednaka z taka
    nadswietlna predkoscia i to przez grunt, na drodze ponad 730 km te czastki sie
    przemiescily...
    I dlatego na Wiernych teorii, ktorzy maja cieple posadki i wypasione granty
    na ciagle "potwierdzenia" teorii, padl blady strach.
    Ale sie nie lamia, beda szukac bledow, udowadniac, ze to przez GPS, ze
    odleglosc zle zmierzyli a jak to nie pomoze to udowodnia, ze ta droga zgodnie
    z teoria, sie relatywistycznie skrocila i zapisza w annalach, ze to nie tylko
    jest zgodne z teoria lecz wrecz dzieki niej sie stalo. Tak jak ostatnio
    czytalem ze zwykly akumulator olowiowy dziala tylko dzieki Einsteinowi...
    Tak, ze nie martw sie, Twoja wiara dobrze sie ma, jej kaplani o to dbaja.

    Tornad